La Generalitat de Catalunya ha iniciat la inscripció per a la iFest Challenge Competition, enfocada a joves emprenedors. Aquesta competició busca fomentar la creativitat, la innovació i l’emprenedoria entre els joves de fins a 30 anys, ofereix una plataforma perquè puguin desenvolupar idees amb un impacte social significatiu.
Els participants treballaran en equips de dues o tres persones, resolent reptes plantejats per diverses empreses i organitzacions líders a Catalunya. Aquest any hi prendran part institucions reconegudes com Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya i l’Hospital Vall d’Hebron, entre d’altres.
Els equips es dividiran en dues categories per edat, amb la possibilitat de guanyar els Premis iFest, i podran accedir al programa de mentoratge a la iFest Acceleration program al juny. Les inscripcions estan obertes des d’avui fins al 19 de febrer de 2026, i els interessats han de presentar un vídeo breu i una descripció del seu projecte.
Amb aquesta iniciativa, el Govern duta a terme un esdeveniment amb la col·laboració de cinc departaments de la Generalitat, que anima als joves a potenciar el seu talent i competir en la creació de solucions innovadores.
ACN Barcelona - ‘Gira tot igual, però diferent’ (Halley Records) és el nom de l'esperat…
ACN Barcelona - Investigadors han desenvolupat una nova estratègia per "programar" la forma de teixits…
ACN Barcelona - El Ple del Parlament ha instat aquest dijous el Govern a fer…
ACN Barcelona - El cineasta Miguel Ángel Jiménez estrena al BCN Film Fest la pel·lícula…
ACN Barcelona - Willem Dafoe ha donat vida a la gran pantalla a Jesucrist a…
ACN Barcelona - L'Associació de Directius de l'Educació Pública de Catalunya (Axia) ha advertit del…
Esta web usa cookies.