Categorías: El Temps

Previsió de l’AEMET a Cerdanyola del Vallès avui 7 de Desembre de 2025

Predicció del temps per a Cerdanyola del Vallès: 7 de desembre de 2025

Avui, Cerdanyola del Vallès gaudirà d’un dia amb temperatures suaus per l’època de l’any i un cel parcialment cobert. A continuació, us oferim els detalls meteorològics de la jornada:

Temperatures

Les temperatures es mantindran agradables durant el dia, amb una màxima de 20 °C i una mínima que baixarà fins als 7 °C. Aquestes condicions faran que el dia sigui perfecte per a activitats a l’aire lliure, sense la necessitat d’abrigar-se en excés.

Estat del Cel

El cel es mantindrà amb intervals nuvolosos al llarg de la jornada. L’estat de cel 17 indica que hi haurà presència de núvols, però sense risc de precipitacions.

Precipitacions

La probabilitat de pluja és pràcticament nul·la, amb 0% de precipitacions previstes. Això garantirà una jornada seca i sense complicacions meteorològiques.

Humitat i Vent

La humitat relativa serà força alta, al voltant del 95%, fet que pot generar una sensació una mica més fresca en les primeres hores del dia. El vent bufarà a una velocitat moderada de 15 km/h, provinent predominantment del nord-est, contribuint a la sensació general de frescor.

En resum, serà un dia amb temperatures còmodes, un cel parcialment cobert i sense precipitacions a la vista. Caldrà, però, tenir en compte la humitat elevada i el vent moderat.

Gaudiu del vostre dia a Cerdanyola del Vallès!

Redacció

Compartir
Publicado por
Redacció

Entradas recientes

Javier Millán, especialista en grip K: “La pressió assistencial augmenta per culpa de la ràpida transmissió de la grip A variant K”

El vicepresident de la Societat Espanyola de Medicina d’Urgències i Emergències (SEMES), Javier Millán, ha…

4 hores hace

El Govern català fa un esforç per ajudar al primer sector davant el brot de pesta porcina africana

Comunicació sobre la situació de la pesta porcina africanaEl Govern de Catalunya ha donat a…

5 hores hace

La Generalitat informa sobre la significativa reducció del malbaratament alimentari en els darrers 10 anys

La reducció del malbaratament alimentari a CatalunyaSegons les dades recents de l’Agència de Residus de…

10 hores hace

Renovació de la càtedra en circulació extracorpòria entre la FUAM i la Fundació Jiménez Díaz

La Universitat Autònoma de Madrid (UAM), la Fundació Institut d’Investigació Sanitària de la Fundació Jiménez…

1 dia hace

Noves dades clíniques de Novartis arriben al Congrés ASH 2025

Novartis presentarà importants avenços científics en hematologia i oncologia durant el 67è Congrés Anual de…

1 dia hace

Prop de mig miler de joves participen a Guardo en un circuit tecnològic experimental

Prop de 500 joves dels instituts de Saldaña, Guardo i Aguilar de Campoó participen avui…

1 dia hace

Esta web usa cookies.