Categorías: Selecció Econòmica

Noves dades clíniques de Novartis arriben al Congrés ASH 2025

Novartis presentarà importants avenços científics en hematologia i oncologia durant el 67è Congrés Anual de l’American Society of Hematology (ASH) i el San Antonio Breast Cancer Symposium (Sabcs) de 2025. Entre ells, destaca l’estudi de fase III Vayhit2 amb ianalumab en pacients amb trombocitopènia immunitària primària (PTI) prèviament tractats amb corticosteroides, que ha estat acceptat com a ‘abstract’ de comunicació d’última hora.

En hematologia també es donaran a conèixer noves dades de Scemblix en leucèmia mieloide crònica procedents d’escenaris clínics i de la pràctica clínica habitual, que aporten nova evidència per orientar el tractament de la malaltia en un context en què les necessitats dels pacients estan en constant evolució. Així mateix, es presentaran les dades a 96 setmanes de l’estudi de fase III amb pelabresib, que representen el seguiment més prolongat realitzat en pacients amb mielofibrosi en primera línia en un estudi aleatoritzat de tractament combinat.

En oncologia, els resultats actualitzats dels estudis Natalee i Monaleesa amb Kisqali amplien l’evidència sobre els seus beneficis a llarg termini tant en càncer de mama precoç com metastàtic.

“Durant dècades, Novartis ha redefinit el futur de l’hematologia i l’oncologia, i estem consolidant aquest llegat amb noves dades de gran rellevància presentades a ASH i Sabcs”, va afirmar Mark Rutstein, M.D., director global de Desenvolupament en Oncologia, Novartis. “Aquestes dades destaquen el nostre objectiu d’establir nous estàndards de tractament, amb la voluntat de convertir la innovació més avançada en un impacte significatiu per als pacients”.

Amb més de 25 anys d’investigació en hematologia, Novartis ha desenvolupat més de 10 tractaments per a més de 15 càncers de la sang i altres malalties hematològiques greus, i ha liderat l’arribada de teràpies dirigides i de la primera teràpia CAR-T als pacients. En càncer de mama, Novartis acumula més de 30 anys de treball i una de les carteres en investigació i portafolis comercials més amplis en la malaltia, amb un focus especial en càncer de mama HR+/HER2-, la forma més comuna del tumor.

Jordi González

Compartir
Publicado por
Jordi González

Entradas recientes

Renovació de la càtedra en circulació extracorpòria entre la FUAM i la Fundació Jiménez Díaz

La Universitat Autònoma de Madrid (UAM), la Fundació Institut d’Investigació Sanitària de la Fundació Jiménez…

5 hores hace

Prop de mig miler de joves participen a Guardo en un circuit tecnològic experimental

Prop de 500 joves dels instituts de Saldaña, Guardo i Aguilar de Campoó participen avui…

7 hores hace

Previsió de l’AEMET a Cerdanyola del Vallès avui 6 de Desembre de 2025

Predicció del Temps per a Cerdanyola del Vallès - 6 de Desembre de 2025 Avui,…

11 hores hace

El sector porcí diu que la setmana que ve començaran a sacrificar els 30.000 animals de les granges a prop del focus

ACN Barcelona - El sector porcí diu que la setmana que ve començaran a sacrificar…

21 hores hace

Joan Manuel Serrat abandona durant uns minuts un acte amb joves a la FIL pel soroll del públic que s’ha quedat fora

ACN Guadalajara (Mèxic) - Joan Manuel Serrat ha abandonat durant uns minuts un acte amb…

22 hores hace

L’Hospital de Bellvitge fa un trasplantament renal a un pacient fins ara inoperable gràcies a un nou fàrmac

ACN L'Hospitalet de Llobregat - L’Hospital de Bellvitge (HUB) va realitzar el mes de setembre…

23 hores hace

Esta web usa cookies.