Categorías: Selecció Econòmica

Loreto Inversiones encapçala els fons mixtos més rendibles de 2025 juntament amb Abante i GVC Gaesco

Les gestores Loreto Inversiones, Abante, GVC Gaesco, Unicaja i Mutua Madrileña van liderar el 2025 els fons mixtos més rendibles, que van combinar inversions en renda fixa i renda variable, segons dades publicades aquest dimarts per la consultora Vdos.

En la categoria de fons mixtos internacionals, el fons més rendible va ser el ‘Loreto Premium Renta Variable Mixta Internacional’, de Loreto Inversiones, amb una rendibilitat del 20,84%. Es tracta d’un fons perfilat que combina diferents actius financers mitjançant una gestió activa.

En segon lloc es va situar el fons ‘Abante Selección’, de la gestora Abante, amb una rendibilitat del 19,42%. En aquest cas, es tracta d’un fons de fons que inverteix en actius nacionals i internacionals de renda variable i renda fixa.

En tercera posició va destacar el fons ‘Fonvalue FI’, de GVC Gaesco, amb un 19,14% de rendibilitat a l’any, basat en una gestió activa i independent amb biaix en valor.

En la quarta posició hi ha el fons ‘Unifond Mixto Renta Variable FI’, d’Unicaja, amb una rendibilitat del 18,58%, basat en criteris de sostenibilitat.

En cinquè lloc es va situar ‘Mutuafondo Mixto Renta Variable FI Clase A’, de Mutua Madrileña, amb una rendibilitat del 18,03%, també amb criteris d’inversió sostenible.

Jordi González

Compartir
Publicado por
Jordi González

Entradas recientes

Andalusia llança deducció a la Renda per tenir mascota: revisa la situació a altres comunitats

Conviure amb una mascota s'ha convertit en quelcom habitual en milers de llars espanyoles. Gossos,…

5 hores hace

Repindex.AI marca la reputació corporativa en l’era de la intel·ligència artificial

REPINDEX.AI marca la nova reputació corporativa en l’era de la Intel·ligència Artificial La reputació corporativa…

8 hores hace

La Diputació de Barcelona impulsa l’estratègia Municipal360 per assistència als ajuntaments en el govern de la dada

Assistència a Ajuntaments per Impulsar el Govern de la DadaLa Diputació de Barcelona està fent…

9 hores hace

Olympia Quirónsalud llança unitat de Neurocirurgia i benestar físic i mental

Olympia Quirónsalud posa en marxa una nova Unitat de Neurocirurgia i Acondicionament Físic i Mental…

10 hores hace

Els Serveis Locals d’Ocupació van gestionar més de 13.000 ofertes laborals el 2025

Un any de treball efectiva per als Serveis Locals d'OcupacióEls Serveis Locals d'Ocupació (SLO) de…

11 hores hace

Vacarisses completa la integració del sistema de comptadors d’aigua a la plataforma Smart Region

Vacarisses modernitza la gestió de l’aiguaL'Ajuntament de Vacarisses ha finalitzat un destacat projecte d'integració del…

11 hores hace

Esta web usa cookies.