Categorías: Economia

El Ministeri de Transports inverteix 23,1 MEUR per conservar 100 km de carreteres a la província de Barcelona

ACN Martorell – El Ministeri de Transports ha adjudicat per 23,1 MEUR un contracte per la conservació i explotació de 104 km de carreteres a la província de Barcelona. Les vies que s’inclouen en el contracte són l’A-2, uns 50 quilòmetres entre Igualada i Martorell, la B-40 a Terrassa, i la carretera N-2 en diferents trams a l’altura de Martorell. Paral·lelament, també es repararan talussos o s’adequaran els drenatges que s’ha malmès per despreniments o obturacions, a la via de servei de l’A-2 del km 570 i a l’enllaç que hi ha al km 571,5 de la mateixa via. Les obres duraran 3 anys, tot i que hi haurà la possibilitat d’una pròrroga de dos anys i una tercera de nou mesos.
El contracte recull actuacions com la vigilància i atenció d’accidents, la circulació hivernal, el servei de control de túnels i comunicacions o el manteniment d’instal·lacions.

El contracte també inclou requisits per promoure l’eficiència energètica i reduir les emissions de l’activitat e la DGT

Els treballs s’emmarquen en el programa del Ministeri de Transports per mantenir les condicions de circulació i seguretat a les carreteres.

Redacció

Compartir
Publicado por
Redacció

Entradas recientes

Barcelona acomiadarà el 2025 fusionant tradició i tecnologia amb música “amb identitat catalana” de Marc Parrot

ACN Barcelona - Marc Partot i la companyia Groupe F ultimen els detalls de l'espectacle…

12 minuts hace

Barcelona acomiadarà el 2025 fusionant tradició i tecnologia amb música “amb identitat catalana” de Marc Parrot

ACN Barcelona - Marc Partot i la companyia Groupe F ultimen els detalls de l'espectacle…

14 minuts hace

L’habitatge es manté com a principal problema dels barcelonins i s’enfila fins al 32,8%, rècord de la sèrie històrica

ACN Barcelona - L'accés a l'habitatge continua com a principal problema dels barcelonins, amb un…

1 hora hace

Els barcelonins fan empatar Collboni, Alamany i Martí amb una puntuació de 5,2 al baròmetre municipal

ACN Barcelona - Els barcelonins puntuen amb la mateixa nota (5,2) l'alcalde de Barcelona, Jaume…

2 hores hace

El futur de Bellaterra en joc: Cerdanyola afronta la decisió sobre l’annexió a Sant Cugat el 2026

El 2026 es presenta com l’any clau perquè es decideixi si Bellaterra es manté dins…

4 hores hace

La tuneladora de l’L9 del metro afronta l’últim any d’excavació del tram central de la línia

ACN Barcelona - La tuneladora de l’L9 del metro de Barcelona encara el darrer any…

4 hores hace

Esta web usa cookies.