Categorías: Actualitat

El Govern aprova la creació de 306 places d’inclusió laboral per a persones amb discapacitat intel·lectual

El Govern impulsa 306 noves places per a persones amb discapacitat intel·lectual

En un pas significatiu cap a la inclusió social, el Govern de la Generalitat de Catalunya ha aprovat l’ampliació de la seva plantilla amb 306 noves places estructurals per a persones amb discapacitat intel·lectual. Aquesta iniciativa forma part d’un nou model d’inclusió sociolaboral que busca reconèixer i valorar la diversitat de capacitats d’aquest col·lectiu.

Aquesta mesura posiciona la Generalitat com a referent en polítiques d’igualtat d’oportunitats, promovent la no discriminació i la cohesió social. Amb aquesta acció, l’Executiu expressa el seu compromís amb una administració inclusiva i exemplar, responent a les dificultats que afronten les persones amb discapacitat intel·lectual per accedir al mercat laboral.

Un model integral per a una inclusió real

Les noves places, que pertanyen al grup E del VI Conveni col·lectiu, respondran a necessitats estructurals dels diferents departaments de l’Administració. Seran ocupades mitjançant processos de selecció adaptats, assegurant que les capacitats de cada individu s’ajustin a les seves tasques laborals. Així mateix, s’implementarà un programa de formació i adaptació per a la inserció laboral, garantint que aquesta sigui efectiva i sostenida al llarg de la carrera professional.

Redacció

Entradas recientes

Els Comuns veuen “benvingudes” les possibles demandes d’ERC de noves competències en la negociació de pressupostos

ACN Barcelona - Els Comuns han considerat aquest diumenge "benvingudes" les possibles demandes d'ERC de…

31 minuts hace

Illa està disposat a “donar suport a tot el que beneficiï” els catalans, però espera que ERC “compleixi la seva paraula”

ACN Barcelona - El president de la Generalitat, Salvador Illa, està disposat a "escoltar les…

3 hores hace

El temps avui 22 de Març de 2026 a Cerdanyola del Vallès segons l’AEMET

Predicció del Temps per a Cerdanyola del Vallès - 22 de març de 2026 Bon…

6 hores hace

ERC només ha rebutjat una vegada els pressupostos d’un president que ha investit: el precedent del 1988

ACN Barcelona - ERC només ha rebutjat una vegada els pressupostos d'un president que ha…

7 hores hace

Pep Garrido estrena l’adaptació al cinema del clàssic de literatura juvenil de Núria Albó ‘Tanit’ al D’A Film Festival

ACN Barcelona - El director Pep Garrido estrena aquest diumenge la pel·lícula ‘Tanit’ al D’A…

7 hores hace

Sant Jordi per la Llengua torna a convocar manifestació el 23 d’abril a Barcelona i la descentralitza a més ciutats

ACN Barcelona - Per segon any consecutiu, la plataforma Sant Jordi per la Llengua convocarà…

7 hores hace

Esta web usa cookies.