El Palau Güell de Barcelona acollirà un any més els seus reconeguts concerts de Nadal, un dels esdeveniments més esperats del calendari cultural. Aquestes actuacions, que se celebraran els dies 17 i 19 de desembre a les 19:00, prometen brindar als assistents una experiència inoblidable que fusiona patrimoni històric, tradició i el talent emergent d’artistes joves.
En aquesta edició, dos artistes destacats —dels anteriors Joves Artistes del Festival Victoria de los Ángeles— oferiran un repertori que inclou totes les cançons populars catalanes acompanyades de la guitarra, així com obres del brillant compositor Franz Schubert (1797-1828). El recital es dóna un homenatge als concerts històrics de Victoria de los Ángeles, qui sovint actuava amb aquest instrument.
Els intèrprets d’aquest any, Montserrat Seró i Bernardo Rambeaud, aportaran la seva experiència i passió a l’escenari. Seró, qui va començar com a violinista abans de centrar-se en el cant clàssic, i Rambeaud, guitarrista argentí, oferiran una presentació excepcional. El preu de l’entrada és de 20 euros.
A més, el Palau Güell oferirà visites guiades a les zones més musicals del seu interior, permetent als visitants gaudir d’un ambient nadalenc únic. Aquestes activitats coincideixen amb exposicions, visites familiars i altres propostes culturals pensades per enriquir l’experiència dels assistents, tot això amb un ferm compromís amb els Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS).
Per a més informació i compra d’entrades, podeu consultar la pàgina oficial del Palau Güell.
L'Hospital Universitari Fundació Jiménez Díaz ocupa per quart any consecutiu el primer lloc de la…
```html Azvi obté la patent europea per a la seva innovadora escairadora automàtica de travesses…
```html id="z7e4mp" SEUR amplia la seva infraestructura a la Comunitat Valenciana amb un centre estratègic…
```html Catawiki registra un creixement rendible el 2025 i Espanya es consolida com un mercat…
Ramón y Cajal concebia el cervell com un jardí immens, un bosc espès ple de…
Més de 500 espècies de lepidòpters descobertes al Parc de la Serralada de MarinaRecentment, s'ha…
Esta web usa cookies.