El Roser de Maig iniciarà el 1 de maig a les 19 h amb el tradicional pregó que es farà des del balcó de l’Ajuntament, donant el tret de sortida a quatre dies de festes plenes d’activitats per a tots els públics fins al dia 4 de maig. Aquesta edició, el club que celebrarà el seu 90è aniversari, serà qui tingui a càrrec el pregó.
El Cerdanyola Club Hoquei, fundat el 1936 i considerat un dels clubs més antics i emblemàtics d’Espanya en l’àmbit de l’hoquei patins, ha estat una entitat vital en la vida social i esportiva de Cerdanyola. Amb aquesta decisió, l’Ajuntament busca homenatjar la seva llarga trajectòria que ha unit generacions i ha projectat el nom de la ciutat a nivell nacional.
El club destaca que ha evolucionat des d’una iniciativa vinculada a la recuperació del Parc de Cordelles fins convertir-se en un referent en la comunitat cerdanyolenca. Tal com asseguren, aquesta història els omple d’orgull i els motiva a seguir representant la ciutat amb l’excel·lència que els caracteritza.
Durant el pregó, els Gegants de Cerdanyola i el Grup Artístic Teatral (GAT) animaran l’acte, que es preveu festiu i obert a tothom.
Predicció del Temps per a Cerdanyola del Vallès – 4 de novembre de 2026 Avui…
Observacions destacades d'aus al Parc Fluvial del BesòsMalgrat els danys provocats per la riuada del…
La ciutat acollirà el 7 de novembre la primera mobilització contra aquestes instal·lacions Cerdanyola del…
Estudi per a l'optimització de la cobertura mòbil a Fonollosa La Diputació de Barcelona ha…
Les Jornades Miquel Martí i Pol 2026: Un Espai per a la Cultura i l'EducacióLa…
KmZeroIA Evolution ha posat en marxa un hub d’emprenedoria rural que reuneix intel·ligència artificial, acceleració…
Esta web usa cookies.