
Inscripcions als cursos de català a Cerdanyola del Vallès
El Servei Local de Català de Cerdanyola ofereix una sèrie de cursos de català, tant presencials com semipresencials i en línia. Aquest trimestre, els interessats podran obtenir el certificat de català de nivell Intermedi 3 (B2), que es pot cursar tant en modalitat presencial com semipresencial. En la modalitat semipresencial, la formació es realitza en línia al 50% i les sessions presencials es duen a terme els dimecres, de 9:15 a 11:15 hores. També hi ha l’opció de cursar el nivell de Suficiència 3 (C1) de manera presencial o completament en línia.
Calendari d’inscripcions
Les inscripcions es realitzaran en dos torns:
- 7 i 8 d’abril: inscripció preferent per a antics alumnes, és a dir, aquells que han estat matriculats en un curs dels darrers 12 mesos i no han abandonat la formació.
- 8, 9 i 10 d’abril: inscripció obrirà a tothom.
Les places són limitades i l’assegurança de matrícula es realitzarà per ordre d’arribada. Els interessats poden formalitzar la inscripció tant en línia, a través del portal inscripcions.cpnl.cat, com de manera presencial a la seu del Servei Local de Català, ubicada a l’Edifici El Molí de Can Serra (carrer La Clota, s/n), amb horari d’atenció de 9 a 13 h i de 16 a 19 h els dies 8 i 9 d’abril.
Requisits i certificació
Per poder inscriure’s, cal tenir 18 anys en la data d’inici del curs, o tenir més de 16 anys i no haver completat l’educació obligatòria a Catalunya. A més, és important que els nous alumnes determinin el seu nivell de coneixements de català, que poden avalar amb un certificat equivalent o realitzant una prova de nivell.
- Et Recomanem -
