El tancament de l’any 2025 ha estat significatiu per a Catalunya, amb una reducció de 11.959 persones a les llistes de l’atur, un descens equivalent al 3,6%. Això deixa el total de persones desocupades en 323.236, la taxa més baixa des de 2007. A més, el nombre d’afiliacions a la Seguretat Social ha pujat desfavorablement a 83.912, amb un increment del 2,21%, establint un nou rècord amb 3.874.736 afiliats.
El conseller d’Empresa i Treball, Miquel Sàmper, ha ressaltat que aquestes dades reflecteixen una fortalesa del mercat laboral en un context econòmic mundial complicat. En el darrer mes de desembre, l’atur va créixer lleugerament amb 1.860 persones més, una xifra de creixement que s’ha considerat la més baixa en els darrers tres anys.
Sàmper va manifestar la seva ambició per al 2026, expressant el desig que hi hagi més empreses i millors condicions laborals.
ACN Barcelona - Les obres d’emergència a Rodalies han permès eliminar 78 limitacions de velocitat…
Predicció del Temps per a Cerdanyola del Vallès: 11 d'Abril de 2026 Avui, 11 d'abril…
ACN Barcelona - Un diagnòstic et pot enfonsar en un pou molt profund, fins al…
ACN Sabadell - Dues veïnes de Sabadell han demandat la Sareb després que els han…
ACN Barcelona - La Global Sumud Flotilla afronta la nova missió humanitària a Gaza en…
ACN Barcelona - La Global Sumud Flotilla afronta la nova missió humanitària a Gaza en…
Esta web usa cookies.