Catalunya ha assolit l’atur més baix en gener des de 2008, amb un total de 325.214 persones registrades sense feina. Malgrat un increment de 1.978 aturats durant aquest mes, aquesta és considerada la menor pujada en els darrers vuit anys.
A més, la comunitat ha marcat un rècord amb 3.826.795 afiliats a la Seguretat Social en aquest període, una dada que no havia estat registrada anteriorment en mes de gener. Paco Ramos, Secretari de Treball, considera que aquestes fluctuacions són normals pel que fa a l’atur a principi d’any i reafirma les expectatives del Govern de creixement del PIB i del mercat laboral per a 2026.
En comparativa amb l’any anterior, Catalunya disposa de 11.425 aturats menys, i s’ha experimentat un augment de 73.551 empleats més en relació al gener de 2025. Encara així, s’ha observat una disminució mensual de 47.941 afiliats a la Seguretat Social.
LaLiga, la Premier, la Bundesliga i el Calcio van denunciar aquest divendres el que consideren…
Una notícia sorprenent en un poble proper. Un vídeo del qual tothom parla. Una història…
La residència de l'Ambaixada de l'Aràbia Saudita a Madrid va acollir la celebració, que va…
The District 2026 va tancar aquest dijous les portes amb 17.589 directius, un 21% més…
Predicció del Temps per a Cerdanyola del Vallès: 25 de setembre de 2026 Benvinguts a…
La Cambra de Comerç d’Espanya al Regne Unit reconeix oficialment la destacada contribució de Damm…
Esta web usa cookies.