
La Sophie Santos Alves, la menor de 14 anys que havia desaparegut aquest dijous al matí mentre es dirigia al seu institut al barri del Carmel de Barcelona, ha estat trobada morta hores després, segons han confirmat els Mossos d’Esquadra.
La desaparició havia generat una forta mobilització al barri i a les xarxes socials, on familiars i coneguts havien difós la seva imatge per demanar ajuda ciutadana. La menor havia estat vista per última vegada quan sortia de casa per anar a classe.
Fonts policials han indicat que, segons els primers indicis, tot apunta que la mort no estaria relacionada amb un fet criminal i tal com han confirmat els Mossos d’Esquadra, tot apunta que es tracta d’un suïcidi. La investigació continua oberta per aclarir completament les circumstàncies del succés.
El cas ha causat una profunda commoció al Carmel i al conjunt de Barcelona, on la notícia ha impactat especialment la comunitat educativa i veïnal, que s’havia bolcat en la recerca durant les hores prèvies.
Els serveis d’emergència recorden que existeixen recursos d’atenció i suport davant situacions de crisi emocional i conductes autolesives, disponibles les 24 hores.

Troben sense vida una dona gran desapareguda
Paral·lelament, els Mossos d’Esquadra han informat també aquest dijous que la dona que havia desaparegut el passat 14 de febrer ha estat localitzada morta. Es tracta de Gladis Faustina, de 75 anys, a qui s’havia vist per última vegada al districte de Nou Barris i que, segons la policia catalana, podria haver estat desorientada en el moment de la desaparició.
El cos policial havia difós la seva imatge i dades per demanar la col·laboració ciutadana en la recerca, però finalment ha estat trobada sense vida. “El nostre condol a la seva família i amistats”, han expressat a través de les xarxes socials.
- Et Recomanem -
