Categorías: El Temps

AEMET: El temps per a Cerdanyola del Vallès – 10 de Febrer de 2026

Predicció meteorològica per a Cerdanyola del Vallès, 10 de febrer de 2026

Avui a Cerdanyola del Vallès es presenta un dia predominantment inestable, amb un cel parcialment cobert i una alta probabilitat de precipitacions al llarg de la jornada. Hem d’estar preparats per afrontar condicions meteorològiques adverses que poden impactar les activitats a l’aire lliure.

Temperatures

La temperatura màxima prevista és de 21°C, mentre que la temperatura mínima rondarà els 9°C. Aquestes temperatures, juntament amb l’elevada humitat, creen una sensació tèrmica més càlida del que els termòmetres podrien indicar. Recomanem vestir-se en capes per adaptar-se a les variacions de temperatura.

Precipitació i Humitat

Amb una probabilitat de precipitació del 80%, podem esperar pluges significatives, especialment durant les hores centrals del dia. La humitat relativa se situa al voltant del 90%, cosa que afavorirà la formació de pluges persistents. Aconsellem portar un paraigua o un impermeable per si sou a l’exterior.

Vent

Els vents bufaran a una velocitat de 15 km/h, cosa que podria incrementar la sensació de fred durant les precipitacions. Encara que no es tracta de vents fortes, sí que poden ser molestos, especialment per a aquells que es desplacen amb bicicleta o motos.

Recomanacions

Donades les condicions meteorològiques, es recomana precaució a l’hora de planificar activitats a l’aire lliure. A més, si heu de conduir, feu-ho amb prudència a causa de la visibilitat reduïda per les pluges i el cel ennuvolat.

En resum, avui serà un dia humit i plujós a Cerdanyola del Vallès, amb temperatures suaus i vents moderats. Prepareu-vos per a la pluja i cuideu dels detalls per mantenir-vos còmodes i segurs durant la

Redacció

Compartir
Publicado por
Redacció

Entradas recientes

Dues persones ateses en un incendi a l’àtic d’un edifici de set plantes de Premià de Mar

ACN Premià de Mar - Dues persones han estat atestes pel Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM)…

4 hores hace

El govern espanyol activa ajuts pels afectats per les borrasques i emergències dels últims tres mesos

ACN Barcelona - El govern espanyol ha obert la via perquè els damnificats pels temporals…

12 hores hace

AstraZeneca consolida el seu lideratge el 2025 i aposta per nous tractaments

AstraZeneca tanca el 2025 amb resultats sòlids i preveu continuar creixent el 2026, especialment pels…

12 hores hace

Sirera critica que el desallotjament de l’assentament de la Zona Franca no sigui “total”: “És una burla”

ACN Barcelona - El president del grup popular a l'Ajuntament de Barcelona, Daniel Sirera, retreu…

12 hores hace

Pimec reclama un Pacte Nacional Ferroviari que vagi “més enllà de Rodalies”

ACN Barcelona - Pimec ha reclamat al Govern l'impuls d'un Pacte Nacional Ferroviari que vagi…

12 hores hace

El Govern identifica més de 6.600 hectàrees de sòl industrial vacant al Vallès, el Baix Llobregat, Tarragona i Ponent

ACN Barcelona - El Govern ha identificat 6.610 hectàrees de sòl industrial vacant al Vallès,…

13 hores hace

Esta web usa cookies.