Categorías: Oci

Activitats de l’Institut del Teatre per a la Nit dels Museus 2026

Activitats destacades de l’Institut del Teatre per la Nit dels Museus 2026

El Museu de les Arts Escèniques (MAE) de l’Institut del Teatre presenta un atractiu programa d’activitats per la Nit dels Museus 2026, que tindrà lloc el 16 de maig entre les 18 h i les 23 h. Aquesta iniciativa inclou visites guiades al museu, tallers per a famílies, una instal·lació-performance i actuacions de dansa, totes gratuïtes i per a tots els públics.

L’objectiu és apropar a la ciutadania el patrimoni escènic que conserva el MAE. La visita guiada i teatralitzada és una de les propostes més destacades, que permetrà als assistents conèixer la història de les arts escèniques catalanes a través d’espectacles emblemàtics que inclouen cançons, poemes i monòlegs.

Tallers per a nens i joves

A més, la programació inclou tres tallers amb inscripció prèvia. Entre ells, Restaurar ànimes, que ensenya a construir titelles amb materials reciclats per a nens de 6 a 12 anys; Balla K juga, una experiència de moviment i joc per a la mateixa edat; i un taller de Hip Hop i danses urbanes per a joves de 13 anys en endavant.

Instal·lació de vestits emblemàtics

Els visitants podran gaudir també d’una instal·lació-performance de Glòria Ribera a l’espai Scanner. Aquesta mostra se centra en el cuplet i el gènere de varietats, exhibint vestits històrics de cupletistes com Merche Mar i Mary Santpere, així com imatges d’artistes procedents de múltiples col·leccions.

Mostres de dansa

La Nit dels Museus finalitzarà amb actuacions de dansa a càrrec dels alumnes de l’Institut del Teatre, que presentaran una selecció de peces interpretades per estudiants del Conservatori Professional i Superior de Dansa.

Totes les activitats són gratuïtes amb inscripció prèvia.

Redacció

Entradas recientes

AEMET: El temps per a Cerdanyola del Vallès – 21 de Octubre de 2026

Predicció Meteorològica per a Cerdanyola del Vallès: 21 d'octubre de 2026 Avui, 21 d'octubre, esperem…

2 hores hace

La qualitat i el preu final guien les decisions de compra a Espanya

El 95% dels consumidors a Espanya percep que el cost de la vida ha augmentat…

11 hores hace

ISDIN assoleix 1.890 punts en el rànquing de les millors empreses per treballar

ISDIN ha assolit el lloc 21 del rànquing ‘Les 100 millors empreses per treballar a…

14 hores hace

El consens sobre epilèpsia proposa connectar l’atenció primària i les unitats especialitzades

Foment del Treball i Angelini Pharma han presentat el document de consens ‘Epilèpsia a Catalunya.…

14 hores hace

Mercadona destaca per la seva reputació davant la intel·ligència artificial, segons RepIndex.AI

Mercadona es consolida entre les companyies de distribució espanyoles amb una reputació corporativa algorítmica favorable,…

16 hores hace

Cerdanyola fa un salt de gegant: la residència d’estudiants més gran d’Espanya i un nou barri amb més de 5.000 habitatges

La Vila Universitària de la UAB disposa de 2.125 places i lidera el rànquing estatal.…

16 hores hace

Esta web usa cookies.