Horaris especials dels serveis municipals per Setmana Santa

Amb l’arribada de la Setmana Santa, molts dels serveis i equipaments municipals de Cerdanyola del Vallès ajustaran els seus horaris d’atenció al públic. A continuació, trobareu un resum de les modificacions que afectaran cada servei durant aquest període festiu.

Arxiu Municipal: Obert els 30 i 31 de març i 1 d’abril. Tancat el dijous 2 d’abril.

Ateneu: Obert de dilluns a divendres de 8 a 22 h. Tancat els festius 3 i 6 d’abril.

Biblioteca Central: Horaris d’atenció de 30 de març a 2 d’abril i de 7 a 11 d’abril restaran modificats, amb l’horari detallat per dies.

Complex Esportiu Municipal de Can Xarau: Obert tots els dies menys el 3 i 6 d’abril, que seguirà un horari similar al diumenge.

Per a més informació sobre els horaris d’altres serveis municipals, incloent el cementiri, la deixalleria i diverses oficines d’atenció, consulteu la pàgina web oficial de l’Ajuntament. Les cites prèvies són recomanades per garantir un millor servei.


- Et Recomanem -