Els Mossos d’Esquadra han desmantellat dues plantacions de marihuana situades als municipis de Sabadell i Barberà del Vallès, en una operació contra el tràfic de drogues que s’ha saldat amb quatre persones detingudes. Segons ha informat el cos policial, els agents han intervingut un total de 420 plantes de marihuana en els dos cultius interiors localitzats durant la investigació.
La investigació també ha permès destapar un important frau elèctric associat a aquestes plantacions. Els responsables dels cultius havien manipulat la instal·lació per connectar-se il·legalment a la xarxa elèctrica, amb un consum defraudat que supera els 26.000 euros.
Els agents han detingut quatre persones com a presumptes responsables dels cultius. Se’ls atribueixen delictes de tràfic de drogues, defraudació de fluid elèctric i pertinença a grup criminal, segons han detallat els Mossos d’Esquadra.
Aquest tipus de plantacions interiors solen instal·lar-se en habitatges o naus amb sistemes d’il·luminació, ventilació i climatització que requereixen un elevat consum elèctric. Per aquest motiu, moltes vegades es detecten gràcies a anomalies en el consum d’energia o a investigacions policials relacionades amb el tràfic de drogues.
Els Mossos continuen treballant per combatre aquest tipus d’activitat il·legal, que sovint genera problemes de seguretat als edificis i als barris on s’instal·len, a causa del risc d’incendis o de sobrecàrrega de la xarxa elèctrica.
Josep Ramon Cerdà Mas guanya el Premi Àngel Guimerà de literatura dramàticaJosep Ramon Cerdà Mas…
Exposició 'Transitar, orientar-se en un món canviant' a Santa Perpètua de Mogoda Del 19 de…
ACN Barcelona - L'associació per impulsar la indústria internacionalitzada Amec ha dit que la situació…
Participació de la Diputació de Barcelona en la CSW70 de l'ONUUna delegació de la Diputació…
ACN Barcelona - Els Comuns han recomanat aquest dilluns al president de la Generalitat, Salvador…
ACN Barcelona - Unes 300 persones s'han concentrat davant la seu del PSC a Barcelona,…
Esta web usa cookies.