Categorías: Actualitat

L’Escola de la Dona presenta la seva oferta formativa per al curs 2026-2027 amb 293 cursos disponibles i 4.088 places

L’Escola de la Dona presenta la seva nova oferta educativa

La Diputació de Barcelona ha anunciat la seva proposta formativa per al curs 2026-2027, que inclourà 293 cursos i 4.088 places. Aquest centre de formació per a adults se centra en àmbits com l’Art i la Creació, la Moda, les Llengües, la Cuina i les Tecnologies. Amb un enfocament especial en l’art i els oficis tradicionals, l’Escola busca combinar el coneixement manual amb la creativitat, adaptant-se als canvis actuals.

A més de la formació tradicional, es crearà l’espai virtual “e-dona” que permetrà a l’alumnat gestionar la seva informació acadèmica i fer tràmits en línia. L’oferta mantindrà assignatures consolidades i introduirà noves propostes dissenyades per facilitar itineraris formatius flexibles.

Un aspecte destacat serà la implementació d’un nou Servei d’acompanyament a l’alumnat que inclourà orientació laboral amb una perspectiva feminista, així com un suport acadèmic per abordar situacions de violències masclistes. Aquesta iniciativa deriva del recent Protocol aprovat per a la prevenció de violències masclistes i LGBTI-fòbiques.

Finalment, es preveu la signatura de convenis de pràctiques amb diverses empreses que permetran als estudiants obtenir experiència pràctica. Les preinscripcions per al nou curs es podran fer del 15 al 18 de juny i del 31 d’agost al 4 de setembre per al nou alumnat.

Redacció

Entradas recientes

Aagesen destaca la independència energètica que aporta la fotovoltaica

La Unió Espanyola Fotovoltaica (UNEF) va celebrar aquest dimecres la segona jornada del XIII Fòrum…

44 minuts hace

Caldea ultima les obres del seu hotel per obrir al desembre

Caldea, centre d'oci termal d'Andorra, ultima les obres de construcció de l'hotel i preveu rebre…

4 hores hace

SEUR sumarà 3.000 professionals i 2.150 vehicles per afrontar Nadal

Preveu gestionar més de 35 milions d'enviaments entre el 23 de novembre i mitjan gener,…

4 hores hace

Superar un ictus exigeix rehabilitació per reduir les seqüeles i prevenir nous episodis

El Dr. David Pérez, cap de Neurologia de l'Hospital Universitario La Luz, destaca el paper…

4 hores hace

El 53% dels ciutadans valora la sanitat pública amb un notable o excel·lent

El País Basc, Madrid i Catalunya continuen sent els principals referents sanitaris del país, tal…

5 hores hace

Predicció meteorològica: Cerdanyola del Vallès, 29 de Octubre de 2026

Predicció Meteorològica per a Cerdanyola del Vallès - 29 d'octubre de 2026 Avui a Cerdanyola…

12 hores hace

Esta web usa cookies.