Categorías: Selecció Econòmica

Les vendes de pa i carn a les marques de Restalia arriben a xifres rècord el 2025

Restalia va augmentar la xifra de negoci un 12% després de batre rècord de consum el 2025

Restalia, propietària de 100 Montaditos, La Sureña o The Good Burger, va tancar el 2025 amb un creixement de la xifra de negoci del 12% després de batre rècords de consum, destacant les categories de begudes —cerveses i refrescos— i alimentació —pans i carnis—.

Segons va informar Restalia aquest dimarts, el consum de begudes va continuar constituint un alt percentatge de les vendes del grup. Destaquen el 2025 els increments en el volum de begudes refrescants, xifrat en 9,4 milions de litres, un 10% superior als registrats el 2024, sent les no carbonatades i baixes en sucres les preferides pels consumidors.

Els productes cervesers es van mantenir com uns dels més demandats, especialment a 100 Montaditos i La Sureña, amb un consum que va superar els 23 milions de litres a finals del 2025 en el marc del negoci agregat de la península Ibèrica, on Portugal també es va consolidar de manera destacada.

En resum, els consums mitjans per establiment van registrar “increments significatius” en comparació amb el 2024, segons Restalia.

Pel que fa a l’alimentació, en relació amb els pans, Restalia va assolir els 65 milions d’unitats consumides en el conjunt de les seves marques comercials, majoritàriament referides a les diferents varietats de montaditos de 100M.

El consum de productes carnis també va assolir xifres rècord el 2025, amb un total de 3,2 milions de quilos consumits. D’aquests, The Good Burger, la marca de ‘smash burger’, va liderar les xifres de consum amb 600.000 quilos en aquesta categoria.

Restalia va destacar que la col·laboració amb proveïdors locals i nacionals de confiança va ser clau per assolir aquests rècords i haver pogut “absorbir els increments de preus de les matèries primeres durant el 2025 sense pràcticament augments significatius en els preus de venda al client”.

De cara a aquest any, preveu dur a terme l’obertura d’un centenar de nous restaurants en els seus actuals focus d’expansió i desenvolupament: Espanya, Portugal i Estats Units. Les previsions d’aquest pla d’obertures per al primer trimestre apunten ja a un inici d’any optimista, especialment en la seva marca 100 Montaditos.

“En aquest escenari, ser l’única empresa de restauració organitzada a Espanya amb capital 100% propi, ens dóna a més una flexibilitat, llibertat i independència de moviment de les quals molt pocs poden gaudir en aquest sector, cosa que ens facilita ajustar les nostres estratègies de manera àgil”, va afirmar la directora de Relacions Institucionals i Comunicació de la companyia, María Noguera.

Jordi González

Compartir
Publicado por
Jordi González

Entradas recientes

La portaveu d’USTEC recorda al Govern que els docents no són “delinqüents” ni “terroristes”

ACN Barcelona - La portaveu d'USTEC, Iolanda Segura, ha recordat al Govern en una entrada…

3 hores hace

Collboni convoca d’urgència un grup de seguiment de la crisi de l’hantavirus

ACN Barcelona - Jaume Collboni ha convocat d'urgència aquest divendres a la tarda un grup…

5 hores hace

Parlon reitera la seva “confiança” i la del Govern en Trapero després de les peticions de cessament de l’oposició

ACN Barcelona - Núria Parlon ha reiterat la seva "confiança" i la del Govern en…

9 hores hace

El programa Talento 45+ aposta per la reinvenció professional dels sèniors

Teté Delgado i la Cambra de Comerç de Cadis llancen un missatge empoderador als sèniors:…

10 hores hace

Illa es reuneix amb la presidenta del BCE en el marc d’un fòrum econòmic del Banc d’Espanya

ACN Tarragona - El president de la Generalitat, Salvador Illa, ha mantingut una trobada amb…

11 hores hace

El Barnasants posa punt final a la seva 31a edició amb un creixement del 33% respecte a l’any anterior

ACN Barcelona - El cicle de cançó d’autor Barnasants posa punt final a la seva…

12 hores hace

Esta web usa cookies.