Categorías: Actualitat

La USAV rep el Premi Observatori Català de la Justícia en Violència Masclista 2025

Reconèixer la feina de la USAV en la lluita contra la violència masclista

La Unitat de Suport a l’Alumnat en Situació de Violència (USAV) ha estat distingida amb un dels Premis Observatori Català de la Justícia en Violència Masclista. Aquest premi és atorgat pel Centre d’Estudis Jurídics i Formació Especialitzada del Departament de Justícia de Catalunya. Juntament amb la USAV, el programa “Les Escoles Lliures de Violència” ha estat també premiat per la seva contribució a l’erradicació de les violències masclistes dins de l’àmbit de la justícia.

Aquest reconeixement destaca les iniciatives, projectes i polítiques públiques que busquen combatre les violències masclistes. La USAV va ser creada el 2021 amb l’objectiu d’atendre les necessitats dels alumnes afectats per situacions de violència, així com per oferir orientació i informació rellevants al voltant del maltractament en la infància i l’adolescència.

La Unitat compta amb un equip professional format per especialistes en diferents àmbits com la psicologia, la pedagogia i el dret, garantint un abordatge integral en la gestió dels casos de violència que es presenten dins de la comunitat educativa.

Redacció

Entradas recientes

La cirurgia robòtica guanya terreny en procediments pancreàtics complexos a l’Hospital Universitari Rey Juan Carlos

L'Hospital Universitari Rey Juan Carlos incorpora amb èxit la cirurgia robòtica a un dels procediments…

2 hores hace

L’envelliment actiu i els drets de les persones grans centren el debat social

Drets, envelliment actiu i humanització de la cura guanyen protagonisme en el debat social El…

2 hores hace

La seguretat privada estrena una fira digital d’ocupació impulsada per Prosegur Security

Prosegur Security llança la primera fira digital d'ocupació per a vigilants de seguretat a Espanya…

2 hores hace

AEMET: El temps per a Cerdanyola del Vallès – 30 de Maig de 2026

Predicció del Temps per a Cerdanyola del Vallès - 30 de maig de 2026 Avui,…

19 hores hace

Un procés assistencial integrat aposta per una atenció basada en valor en oncologia

La Sociedad Española de Calidad Asistencial (SECA), amb l'aval científic de la Fundació ECO i…

1 dia hace

La defensa de Jonathan Andic sosté que no hi va haver intervenció de terceres persones a Montserrat

Els pèrits de la defensa de Jonathan Andic han elaborat un informe exhaustiu, recollit en…

1 dia hace

Esta web usa cookies.