Els Bombers de la Generalitat acomiaden l’any 2025 amb la incorporació d’un total de 290 nous vehicles lleugers. Gràcies a tres licitacions, s’ha completat la renovació del parc mòbil de vehicles lleugers a totes les Regions d’Emergències, introduint noves tipologies que abans no estaven disponibles per al Cos.
Amb la nova flota, els Bombers poden gestionar millor les seves operacions, incrementant la seguretat, una millor ergonomia per als operadors i una moral alta, així com un major respecte pel medi ambient. En total, el subministrament d’aquests vehicles s’ha gestionat en 10 lots per un import superior a 20 milions d’euros.
Alguns vehicles ja es troben en funcionament, mentre que d’altres que han arribat recentment s’estan distribuïnt i donaran suport operativament en breu. A més, una de les licitacions va resultar en dos lots deserts, que s’adjudicaran aviat i es preveu que els nous vehicles rebin alta durant el primer trimestre de 2026. Aquesta acció inclourà 106 noves unitats de transport de personal.
Per a una informació més detallada i imatges de la nova flota, podeu visitar el canal oficial dels Bombers de la Generalitat.
ACN Badalona - Les entitats socials de Badalona s'han mobilitzat per tal d'evitar que les…
T-Systems, divisió de serveis de digitalització del Grup Deutsche Telekom, ha identificat set tendències tecnològiques…
GBSB Global Business School ha estat representada al Programa Primer a través del seu G-Accelerator…
ACN Barcelona - El portaveu dels Comuns, Gerardo Pisarello, aspira a ser el candidat de…
ACN Barcelona - Protecció Civil demana mantenir la prudència davant l'episodi de pluges torrencials, després…
Madrid reforça la seva proposta d’oci amb experiències que converteixen el futbol en un atractiu…
Esta web usa cookies.