Categorías: Política

Fernández critica el front d’esquerres de Rufián: “Amb aquesta evolució ideològica podria ser candidat de Vox el 2040”

ACN Barcelona – El president del PP català, Alejandro Fernández, critica aquest diumenge el front d’esquerres que planteja el líder d’ERC al Congrés, Gabriel Rufián. “Rufián deia traïdor, allò de les 155 monedes de plata, a Puigdemont (…) i ara resulta que vol ser el líder d’Espanya i presentar-se com a líder de l’esquerra espanyola. Amb aquesta evolució ideològica, podria ser el candidat de Vox el 2040, no ho descarto”, diu Fernández en una entrevista a ‘El Periódico’. En la conversa, Fernández també lamenta que s’estudiï limitar la compra especulativa d’habitatge i diu que “no hi ha democràcia sense propietat privada”. Sobre la regularització d’immigrants plantejada pel govern espanyol, el popular diu que Pedro Sánchez “fomenta” la xenofòbia.
“És un autèntic disbarat. Sánchez vol aprovar uns ‘papers per a tots’ encobert”, assegura Alejandro Fernández, que afirma que la regularització s’hauria de fer de forma “molt quirúrgica”. 

“A Catalunya hi ha 5.000 multireincidents amb fins a 27 detencions que, com que no han estat jutjats, no tenen antecedents penals. Aquestes persones no poden ser regularitzades: han de ser expulsades fulminantment”, argumenta. 

Preguntat sobre les relacions del PP amb Vox, Fernández diu que no creu “en la política per a frenar ningú”, i considera que “el veredicte de les urnes no ha de posar nerviós a ningú”. “Cal assumir-lo, acceptar-lo i seguir treballant”, apunta, després dels resultats dels populars a les últimes eleccions autonòmiques, on ha incrementat la seva dependència als de Vox. 

Alejandro Fernández descarta poder negociar els pressupostos catalans amb Salvador Illa perquè, diu, el president no el contempla perquè ja té de socis a ERC i Comuns. 

Sobre el nou model de finançament, el popular assegura que està “destinat al fracàs” perquè és un pacte “de partits, que no té  majoria clara al Parlament ni al Congrés, i ni tan sols al mateix PSOE”. 
 

Redacció

Entradas recientes

Illa situa l’habitatge com una peça clau per frenar l’extrema dreta

ACN Barcelona - El president de la Generalitat, Salvador Illa, ha situat aquest divendres l’habitatge…

43 minuts hace

El Govern posa en marxa un programa per introduir 400 pimes al sector de la seguretat i la defensa

ACN Barcelona - El Govern ha posat en marxa un programa per introduir 400 pimes…

2 hores hace

La Diputació de Barcelona destina 1,3 milions d’euros per reforçar la prevenció d’incendis forestals

Una inversió essencial per a la seguretat forestalLa Diputació de Barcelona ha reconegut la necessitat…

3 hores hace

L’Ajuntament de Sabadell i Cohabitac acorden impulsar més 122 habitatges de lloguer assequible

ACN Sabadell - L'Ajuntament de Sabadell i la Coordinadora de Fundacions d'Habitatge Social (Cohabitac) han…

3 hores hace

La propietat del bloc Sant Agustí demana ajornar el llançament del primer veí arran de la mediació de la Sindicatura

ACN Barcelona - La propietat del bloc del número 14 del carrer Sant Agustí de…

3 hores hace

L’Ajuntament de Sabadell i Cohabitac acorden impulsar més 122 habitatges de lloguer assequible

ACN Sabadell - L'Ajuntament de Sabadell i la Coordinadora de Fundacions d'Habitatge Social (Cohabitac) han…

3 hores hace

Esta web usa cookies.