Categorías: Política

Entre 120.000 i 150.000 persones migrades podrien beneficiar-se d’una regularització extraordinària a Catalunya

Regularització extraordinària per a persones migrades a Catalunya

La consellera de Drets Socials i Inclusió, Mònica Martínez Bravo, ha resaltat avui la importància de la regularització extraordinària aprovada pel Govern espanyol, un procés que podria beneficiar algunes entre 120.000 i 150.000 persones residents a Catalunya.

Martínez Bravo ha expressat la seva intenció de col·laborar amb l’executiu espanyol per aprofitar aquesta oportunitat. Ha mencionat que les regularitzacions anteriors demostren que una migració regular i ordenada pot impulsar l’economia i no provoca efectes adversos en la despesa pública en salut o educació.

En el marc d’aquesta iniciativa, els departaments de Drets Socials i Inclusió i Igualtat i Feminisme, juntament amb la Delegació del Govern espanyol a Catalunya, han convocat una cimera institucional amb agents econòmics, socials i del món local per crear una aliança que faciliti aquest procediment de regularització extraordinària.

Redacció

Entradas recientes

Cox aconsegueix un projecte de generació i emmagatzematge valorat en 110 milions a Guatemala

Cox s'ha adjudicat un nou projecte de generació i emmagatzematge energètic mitjançant bateries (BESS, per…

5 hores hace

La fabricació intel·ligent guanya pes per augmentar la capacitat de les plantes

La fabricació intel·ligent impulsa millores de producció i productivitat a la indústria La combinació d'intel·ligència…

6 hores hace

LALIGA impulsa ‘Welcome to our Fútbol’ per celebrar el retorn del futbol espanyol

LALIGA va anunciar aquest dilluns el llançament de la campanya ‘Welcome to our Fútbol’ per…

7 hores hace

La tercera edició dels Premis de Sostenibilitat de Grupo Albia marca un rècord de participació

Grupo Albia tanca amb rècord de participació la convocatòria dels seus III Premis de Sostenibilitat…

11 hores hace

T-Systems impulsa la igualtat amb 39 noves mesures per als pròxims quatre anys

T-Systems, divisió de serveis de digitalització del Grup Deutsche Telekom i un dels principals hyperscalers…

12 hores hace

Dues empreses noves s’uneixen a la Carta Europea de Turisme Sostenible al Parc Natural del Montseny

Dues empreses s'incorporen a la Carta de Turisme SostenibleEl Parc Natural del Montseny ha donat…

14 hores hace

Esta web usa cookies.