Categorías: El Temps

El temps avui 25 de Març de 2026 a Cerdanyola del Vallès segons l’AEMET

Predicció del Temps per a Cerdanyola del Vallès – 25 de març del 2026

Avui esperem un dia variable a Cerdanyola del Vallès, amb algunes condicions meteorològiques que cal tenir en compte. La temperatura màxima arribarà als 21°C, mentre que la mínima serà de 7°C, oferint un contrast tèrmic notable entre les hores del dia i la nit.

El cel es presentarà amb intervals de núvols, classificat amb un estat del cel 12, el que suggereix presència de núvols dispersos amb moments de més sol. No obstant això, heu de tenir en compte la possibilitat de precipitacions, amb un 20% de probabilitat de pluja durant la jornada.

La humitat relativa serà elevada, al voltant del 90%, factor que pot augmentar la sensació de frescor, especialment durant les hores del matí i del vespre. Pel que fa al vent, aquest bufarà lleugerament amb una velocitat mitjana de 10 km/h, oferint una sensació de confort addicional.

En resum, tot i que el dia començarà fresc, les temperatures es faran més agradables a mesura que avanci. Recomanem portar un paraigües per prevente i vestir-se en capes per adaptar-se a les fluctuacions de temperatura durant el dia.

Mantingueu-vos informats de qualsevol canvi i gaudiu d’aquest dia de primavera a Cerdanyola del Vallès.

Redacció

Compartir
Publicado por
Redacció

Entradas recientes

El poder de reinventar-se posa en valor els aturats majors de 45 anys

La Cambra de Comerç del Camp de Gibraltar i Teté Delgado envien un missatge clar…

9 hores hace

La bretxa d’inversió amenaça el lideratge digital d’Europa

Europa necessita una inversió de 475.000 milions d’euros fins al 2035 per completar el desplegament…

9 hores hace

Els inversors premien Telefónica després dels seus sòlids resultats trimestrals

Les accions de Telefónica van registrar aquest dijous una pujada del 5,7% després de la…

9 hores hace

SEPE i la Cambra d’Espanya promouen l’ocupació per als majors de 45 anys

S’ha celebrat a Sabadell una nova edició de la Fira d’Ocupació 45+ Sabadell, 14 de…

9 hores hace

Dua Lipa, Rosalía i Aitana impulsen una nova era del pop global

La indústria musical internacional viu una transformació històrica marcada pel lideratge creixent de grans artistes…

13 hores hace

Telefónica registra la seva millor cotització des del novembre després dels seus resultats

Les accions de Telefónica van registrar aquest dijous una pujada del 5,7% i van recuperar…

13 hores hace

Esta web usa cookies.