Categorías: Economia

El B-Travel tanca portes amb més de 25.000 visitants i molt interès per viatjar malgrat el conflicte a l’Orient Mitjà

ACN Barcelona – El saló de turisme B-Travel tanca aquest diumenge les portes amb més de 25.000 visitants i molt interès per viatjar malgrat el conflicte a l’Orient Mitjà. Així ha fet balanç el seu president, Martí Sarrate, en declaracions a l’ACN, on ha indicat que el context geopolític també pot “beneficiar” el turisme de proximitat. Sarrate ha assegurat que el saló no ha registrat cap cancel·lació per part de visitants a causa del conflicte, i ha explicat que ja tenen els ulls posats en la pròxima edició. El B-Travel va rebre el 2025 uns 26.000 visitants. Enguany, l’esdeveniment ha tingut lloc de divendres a diumenge al recinte de Montjuïc de Fira de Barcelona, amb gairebé totes les comunitats autònomes de l’Estat i representació internacional.
“Els expositors estan molt contents perquè hi ha hagut molta identificació per veure noves experiències i nous viatges”, ha celebrat Sarrate. En l’edició d’enguany, ha destacat l’Uzbekistan com a país convidat, com també Croàcia, la Xina i Egipte.

El saló ha comptat amb 110 expositors i una quarantena d’agències. Sarrate ha anunciat que no hi ha hagut cap cancel·lació d’expositors ni visitants en relació al context geopolític. En aquest sentit, ha apuntat a un “benefici” del turisme de proximitat arran de la situació internacional.

Entre les novetats del B-Travel, Sarrate ha posat en valor el vespreig amb el DJ Marc Frigola de FlaixBac que ha dinamitzat el vespre de dissabte. Els organitzadors volen seguir apostant per una experiència d’usuari molt més completa. Amb aquest objectiu, el saló també ha acollit una zona gastronòmica que any rere any intenten “desenvolupar i millorar” per visibilitzar el “binomi producte-territori”.

Redacció

Compartir
Publicado por
Redacció

Entradas recientes

Descobreix la Fortificació Ibèrica de Montgròs amb les Visites Guiades d’Octubre i Novembre

Visites Guiades a la Fortificació Ibèrica de MontgròsEl Servei de Patrimoni Arquitectònic Local (SPAL) de…

7 hores hace

El Ple de la Diputació de Barcelona aprova mesures per a l’educació a temps complet

El Ple de la Diputació de Barcelona aprova una moció per l'educació a temps completEl…

8 hores hace

Més de cent biblioteques expandixen els seus fons durant la Setmana del Llibre en Català

Més de cent biblioteques amplien els seus fons documentalsEl dimarts 22 de setembre, representants de…

8 hores hace

Un dictamen jurídic adverteix que la reforma europea de ciberseguretat podria vulnerar les normes de l’OMC

Geraldo Vidigal, professor de Dret Internacional de la Universitat d'Amsterdam, ha emès un dictamen jurídic…

9 hores hace

Da Vinci 5 rep el marcatge CE per a procediments cardíacs

L'aprovació del marcatge CE per a cirurgia cardíaca en adults rebuda per da Vinci 5…

9 hores hace

La Diputació de Barcelona destina 40 milions d’euros per reforçar el suport als ajuntaments

Suport Municipal FortalecitLa Diputació de Barcelona ha pres la decisió d'augmentar en 40 milions d'euros…

9 hores hace

Esta web usa cookies.