El Govern de la Generalitat ha pres la decisió de declarar el 24 de novembre com el Dia de la Justícia per a l’any 2025. Aquesta celebració s’acompanyarà d’un acte especial que tindrà lloc al Palau de la Generalitat, on el president Salvador Illa estarà present, juntament amb el conseller de Justícia i Qualitat Democràtica, Ramon Espadaler.
Durant aquesta jornada, es faran lliuraments dels Premis Justícia, que reconeixen iniciatives i propostes per millorar els drets i la justícia a Catalunya. Aquest any, els premis seran atorgats a l’Associació de Professionals de la Mediació de Conflictes de Catalunya per la seva tasca en la promoció del diàleg com a mètode de resolució de conflictes, i a l’advocat i ex polític Miquel Roca i Junyent per la seva contribució a través de la cultura del consens.
A més, durant l’acte se’ls lliuraran medalles d’honor i mencions honorífiques a aquells col·lectius i personalitats que han fet una aportació significativa a la millora de la Justícia a Catalunya.
La Diputació de Barcelona celebra el seu ple ordinariAquest dijous, 25 de juny, la Diputació…
¿Soc candidat a la cirurgia làser? Les 5 preguntes clau sobre miopia, astigmatisme i hipermetropia…
El Gran Premi de Fórmula 1 dinamitza l'ocupació hoteleraLa darrera edició del Gran Premi de…
Predicció del temps per a Cerdanyola del Vallès - 22 de juny de 2026 Avui…
Predicció Meteorològica per a Cerdanyola del Vallès: 21 de juny de 2026 Avui a Cerdanyola…
AstraZeneca Espanya i el Centre d'Investigació Biomèdica en Xarxa (CIBER) han signat un acord de…
Esta web usa cookies.