El Govern de la Generalitat ha pres la decisió de declarar el 24 de novembre com el Dia de la Justícia per a l’any 2025. Aquesta celebració s’acompanyarà d’un acte especial que tindrà lloc al Palau de la Generalitat, on el president Salvador Illa estarà present, juntament amb el conseller de Justícia i Qualitat Democràtica, Ramon Espadaler.
Durant aquesta jornada, es faran lliuraments dels Premis Justícia, que reconeixen iniciatives i propostes per millorar els drets i la justícia a Catalunya. Aquest any, els premis seran atorgats a l’Associació de Professionals de la Mediació de Conflictes de Catalunya per la seva tasca en la promoció del diàleg com a mètode de resolució de conflictes, i a l’advocat i ex polític Miquel Roca i Junyent per la seva contribució a través de la cultura del consens.
A més, durant l’acte se’ls lliuraran medalles d’honor i mencions honorífiques a aquells col·lectius i personalitats que han fet una aportació significativa a la millora de la Justícia a Catalunya.
Predicció del Temps per a Cerdanyola del Vallès: 11 d'octubre de 2026 Avui a Cerdanyola…
- S'ha posat en marxa des dels hospitals Fundación Jiménez Díaz, Rey Juan Carlos, Infanta…
T-Systems, divisió de serveis de digitalització del Grup Deutsche Telekom i un dels principals hyperscalers…
Predicció del temps per a Cerdanyola del Vallès - 10 d'octubre de 2026 Avui, a…
L'Hospital Universitari Fundación Jiménez Díaz ha rebut el premi Best Spanish Hospitals Award (BSH) en…
- Més de 100 obres presenten al Palazzo Albergati de Bolonya una primera mirada a…
Esta web usa cookies.