Categorías: Política

Drets Socials i diverses entitats ja han reubicat 147 persones que van ser desallotjades de l’antic B9 de Badalona

ACN Badalona – El Departament de Drets Socials de la Generalitat i les entitats que treballen per atendre els ocupants de l’antic institut B9 de Badalona ja han reallotjat un total de 147 persones. Un ampli operatiu policial va accedir el 17 de desembre a les instal·lacions, on l’Ajuntament estimava que hi vivien unes 400 persones. Algunes d’elles havien estat dormint les darreres jornades al ras sota el pont de la C-31, coincidint amb uns dies, abans i durant les festes de Nadal, en què la pluja i les baixes temperatures han estat persistents. Segons detallen fonts de Drets Socials, el dispositiu segueix actiu, en una nova fase de detecció de les persones inicialment identificades com a vulnerables del B9 i que encara no s’han pogut derivar.
Concretament, el dia 23 de desembre es van reallotjar 35 persones, mentre que el dia 24 es va fer el mateix amb 20 persones més. Entre els dies de Nadal i Sant Esteve es va trobar allotjament per a unes altres 9 persones.

En total, aquestes darreres actuacions sumen 64 persones, que s’afegeixen a les que ja es van poder derivar des del dia de l’allotjament. Això suposa un total de 147 persones, que han estat reubicades a partir de l’acció d’entitats, Drets Socials i ajuntament.

Redacció

Entradas recientes

AEMET: El temps per a Cerdanyola del Vallès – 25 de Febrer de 2026

Predicció del Temps per a Cerdanyola del Vallès - 25 de febrer de 2026 Avui,…

2 hores hace

UAX amplia la seva Ciutat Sanitària amb la Clínica de Psicologia

La nova Clínica de Psicologia UAX acosta l’estudiant a la realitat clínica - Combina docència,…

14 hores hace

La pròtesi de maluc ambulatòria permet l’alta el mateix dia

Una cirurgia de pròtesi de maluc que permet tornar a casa el mateix dia de…

16 hores hace

ASTUCE Spain insta el Ministeri de Sanitat a reconèixer l’oligodendroglioma com a malaltia rara

ASTUCE Spain insta el Ministeri de Sanitat a reconèixer l’oligodendroglioma com a malaltia rara L’Associació…

16 hores hace

Paneque veu “sorprenent” que FGC no hagi plantejat problemes de seguretat abans de la convocatòria de la vaga

ACN Barcelona - La portaveu del Govern i consellera de Territori, Sílvia Paneque, ha qualificat…

16 hores hace

El Govern defensa que Illa “està a disposició” de comparèixer al Parlament si el ple aprova dimecres la petició de Junts

ACN Barcelona - El Govern ha defensat aquest dimarts que el president de la Generalitat,…

16 hores hace

Esta web usa cookies.