Categorías: Actualitat

VÍDEO | Aparatós accident a la C‑58 deixa un ferit i retencions quilomètriques

Un accident de trànsit a la carretera C‑58 ha causat retencions importants i ha deixat una persona ferida aquesta matinada de diumenge a l’altura de Ripollet.

Els fets han tingut lloc cap a les 4:30 h de la matinada quan, per causes que encara s’estan investigant, una furgoneta ha sortit de la carretera i ha bolcat dins de la mediana que separa els dos sentits de la C‑58 al punt quilomètric 5,8, al terme municipal de Ripollet. Segons les dades facilitades pels serveis d’emergències, només el conductor ha resultat ferit lleu i ha rebut assistència sanitària al lloc dels fets abans de ser traslladat amb caràcter preventiu.

Retencions i situació de la via

Tot i que l’accident s’ha produït de matinada, la furgoneta no s’ha pogut retirar immediatament, i això ha provocat que la via es mantingui tallada parcialment amb retencions d’uns 2 km en sentit Barcelona, tal com ha confirmat el Servei Català de Trànsit. A la tarda, encara es registren lentituds i aturades entre Cerdanyola i Ripollet en sentit sud per la incidència que afecta la circulació habitual de la C‑58.

Actuació dels serveis d’emergències

Al lloc dels fets s’han desplaçat els equips del Servei d’Emergències Mèdiques (SEM) i els #Mossos d’Esquadra per atendre l’accident i controlar la circulació. Durant hores, s’ha mantingut un carril afectat mentre es valorava la forma més segura de retirar la furgoneta bolcada de la mediana. També s’ha senyalitzat la zona per evitar nous incidents i garantir la seguretat dels serveis d’emergències que treballaven al lloc.

Consells per als conductors

Si et desplaces per la C‑58 en les pròximes hores, es recomana circular amb precaució, evitar distraccions i si és possible, buscar rutes alternatives per evitar les zones amb retencions. Mantingues distància de seguretat amb els altres vehicles i segueix les indicacions dels agents i dels panells de trànsit per a una circulació més fluida i segura.

Júlia Ponsa

Entradas recientes

Les flames col·lapsen la B-30: retencions entre Cerdanyola i Barberà per un incendi de vegetació

El foc de vegetació a Badia del Vallès ha obligat a tallar un carril en…

10 hores hace

Espanya afronta el repte de regular un mercat de fibra ja madur

El sector digital ha obert el debat sobre la necessitat d'adaptar els marcs d'accés a…

11 hores hace

Ordino Arcalís referma el seu lideratge després de l’oficialització olímpica del freeride

Ordino Arcalís celebra la incorporació del freeride al programa dels Jocs Olímpics d'Hivern del 2030,…

12 hores hace

El Deportivo busca reduir les sancions amb noves mesures a Marathon Inferior

El RC Deportivo de la Corunya ha establert noves condicions d'identificació, accés i comportament per…

12 hores hace

La campanya ‘Foc és Foc’ promou la responsabilitat ciutadana en la prevenció d’incendis forestals

La importància de la responsabilitat ciutadana en els incendis La nova campanya 'Foc és Foc',…

13 hores hace

La indústria de defensa eleva la seva aposta per la innovació i la tecnologia

La indústria de defensa destina el 8,1% de la seva facturació a R+D+I, mentre que…

14 hores hace

Esta web usa cookies.